Training voor volwassenen

Wil je mee doen aan één of twee van de onderstaande trainingsinitiatieven, of heb je er een vraag over? Stuur dan een e-mail naar penningmeester@svhetkasteel.nl, of laat het mij op een andere manier weten voor zondag 13 oktober.

Online schaaktraining Kennemer Combinatie

Schaakclub Kennemer Combinatie organiseert vanaf 20 oktober series van 10 online trainingen voor schakers van alle verschillende niveaus. De kosten voor deze serie zijn normaal gesproken 100 euro per persoon, maar het is goedkoper om ons in clubverband aan te melden als er meer dan 6 van onze leden mee doen. Daarnaast zal de club een deel van de kosten vergoeden, waardoor de eigen bijdrage waarschijnlijk een stuk minder is dan 100 euro. Meer informatie over deze trainingen is te vinden door hier te klikken.

Trainingsgroep doordeweekse avond

Daarnaast willen wij ook een trainingsgroep opzetten zonder een trainer in te huren. Het idee hiervan is dat we ongeveer één keer per maand op een doordeweekse avond bij elkaar komen om van elkaar te leren. Dit kan bijvoorbeeld door eindspelen tegen elkaar uit te spelen, of partijen te analyseren. Aangezien er geen trainer wordt ingehuurd voor deze trainingen, wordt ook enige inbreng van de deelnemers verwacht.