Nieuwe website live!

Vanaf 14 september 2023 is deze nieuwe website van SV Het Kasteel officieel in de lucht. De techniek en het uiterlijk zijn compleet anders dan van de oude vertrouwde website die we jarenlang hebben gebruikt. Maar hopelijk kunnen we met z’n allen de informatie wel net zo interessant en actueel houden.

Een belangrijke verandering is de mogelijkheid om als geregistreerd lid zelf berichten te plaatsen op de website. Teksten hoeven dus niet meer bij de webmaster aangeleverd te worden, maar kun je zelf invoeren. Het spreekt voor zich dat de berichten betrekking moeten hebben op schaken en op onze vereniging. We hebben niet de intentie of de ambitie een nieuw social media kanaal te worden.

Kijk rustig rond. Reacties en tips zijn uiteraard welkom. Binnenkort volgen berichten met uitleg over gebruik van de website.

De optie om je te registreren voor de website vind je in de menubalk onder ‘Alleen voor leden’, ‘Registratie nieuwe gebruiker’.