Puzzelen in de bibliotheek

De bibliotheek aan de Campusbaan in Wijchen stuurde onze schaakclub het volgende bericht:

In de Bibliotheek Wijchen hebben wij op dit moment een doorlopende activiteit (juli en augustus) die wellicht interessant is voor de leden van de schaakvereniging. Ik weet niet of jullie een nieuwsbrief hebben o.i.d., maar misschien mag/kan het daarin worden meegenomen.

Het gaat om het Olympisch Speurspel voor iedereen vanaf 16 jaar. Het spel is gratis te spelen en aanmelden is ook niet nodig.

Het Olympisch Speurspel is een uitdagende zoektocht door de bibliotheek. Los in de bibliotheek de puzzels en raadsels op. De activiteit is te spelen op eigen gelegenheid en op eigen tempo. Het is zelfs te verdelen over meerdere bezoeken aan de bibliotheek in juli en augustus.

Er zijn verschillende echte hersenkrakers in het spel verwerkt, waardoor het spel ook echt bedoeld is voor een wat ouder publiek.
Olympisch Speurspel voor volwassenen | maandag 1 juli 2024 | Bibliotheek Wijchen (op-shop.nl)

Hopelijk kan het onder de leden verdeeld worden. Misschien is het ook wel een idee om met groepjes te komen en samen het spel te spelen.