Uitnodiging jaarlijkse slotavond

Beste leden,

Aanstaande vrijdagavond 28 juni nodigen we jullie om 20.00 uur uit voor de jaarlijkse slotavond als seizoen afsluiting van 2023-2024. Jij komt toch ook, iedereen is van harte welkom.

Op deze avond zullen we het schaakseizoen feestelijk afsluiten. Je kunt meedoen aan simultaan of gewoon komen om met elkaar het seizoen nakaarten. Er is veel gebeurd.

De clubkampioen Joey Brouwer en de open Wijchense kampioen Casper Hermeling zullen een simultaan geven. Jullie kunt je hierbij natuurlijk aansluiten. Na afloop van de simultaan zullen de kampioenen, individuele als ook de externe kampioensteams gehuldigd worden. Het zijn er velen. Prachtig om deze helden te feliciteren.

Tussendoor kan ook van hapjes gesmuld worden.

De jeugdleden sluiten ook vanaf 19.00 het seizoen af. De kampioenen worden gehuldigd maar ook de behaalde schaakdiploma’s zullen worden uitgereikt. Het zijn er velen.  8 jeugdleden zijn geslaagd voor de eerste stap, 7 jeugdleden zijn geslaagd voor de tweede stap en een lid is zelfs voor de 4e stap geslaagd. Alle jeugdleden proficiat !!!!

Tot ziens op vrijdag op de slotavond.

Ton Wouters,

Secretaris.